Saturday, February 12, 2011

ntah r...

aritok ari sabtu...esok ari ahad..lusak ari isnin...dan seterusnya...ehehe..
lamak dh ku x mencatat lam blog tok..tahap kemalasan aku memang melampau...keh3..sebenarnya aku mok update blog salu p mslhnya ku mls nk naip...
ntah r~ memang penyakit dr dolok...susah nk ubah...walaupon tutor ku madah sikap malas ya bley ubah,,aku asa susah bena nk ngubah sikap aku yg tok...kah3...XD
semakin ari semakin tua...semakin ari semakin banyak dosa...semakin ari semakin banyak polah salah..semakin ari semakin banyak dugaan...semakin ari semakin blablablaaa....
ahahahaha...sottt..!!
ku mok bena2 pa yg aku maok p pa kan daya Allah dh tentukan aku xkan dapat...uhuu...
ku bena2 mok elak dr benda ya terjadi,,p apakan daya,.ku x dpat lawan takdir Allah...T.T
uhuu...
aku suka dengar lagu insyaAllah maher zain...best,,nya brik semangat ngan kesedaran kt kita...tryla dengar...=)
aku sbenarnya x tauk pa mok ditaip..ya la ku merapu tok...keh3..
tek ku da nangga kak Qi...dok kt foyer dpn nun...
kak Qi...kak Qi...
ehehehehe..=D
taip gik...taip gik...taip gik...
ehehehhe..
malam tok da pertandingan forum...selamat berjaya kepada para peserta...
haaa~teringat ku ngn gubahan bunga yg diplah mekorang tadik...ahahaha..
bukan sebarang gubahan,,orang molah jambangan,,mekorang molah TAMAN BUNGA...ahahahah..nang best...makseh banyak2 ngan geng2 klasku yg kiut n co0l..^^*
mun menang,,aSSa..!!! ^^*
eyh salah,,ALHAMDULILLAH...all praises to ALLAH...=)
insyaAllah...

0 comments:

Post a Comment