Saturday, October 8, 2011

...hari sembilan...

~hari sembilan~
next post...ehehe..

...your current relationship, if single discuss how single life is...

wokey,,alhamdulillah,,buat masa sekarang masih single gituu...ehehe...
makseh banyak2 to miss sheeda n miss mimot sebab dh banyak membantu dlm menerangkan camne asa orang idup single...ehehe..
so,,for me, semuanya sama jak macam daknya..
asa2nya sepanjang single paling penting kredit henpon selamat,,ehehe..sebab xda orang perlu dikontek selalu kecuali family n bestfrens..(berdasarkan pengalaman penah abis kredit sebab begayut ngan 'org dolok' ya...kinek dh XDA gik..ahaha..XD)
aku x mok bandingkan antara idup time kapel or single sebab duak2 aku merasa..
so, mun mok asa camya wak, plah la cam aku...aahhaha..
sott~ >.<
yg pnting,,right now i'm still single ok...^^*
 worait,,trus terang,,
sepanjang idup single, segala aktiviti harian mesti ada kaitan ngan bestfren especially geng sky garden..x lupak wak ngan geng klas pa'09...ehehe..
pegi makan lua, shoping, tgga wayang, lepak, tgga tv, makan, minum n etc...kebanyakan dengan cdak tok...ehehe..
gambar tok gik,, x pandei lejuk...ahaha...XD (credit to miss sheeda)

selain daripada Allah, Rasul-Nya n my family yg membahagiakan aku,,,cdaknya tok wak yg byk buat idup aku bahagia...makseh banyak2 takorang sebab sudi jadi kawan aku n terima aku seadanya yg banyak molah olah n menyusahkan..uhuu...saranghae...

honestly, being single makes me spend almost time with my bestfriends... ^^*

(bantei jak la bahasa omputehku...ehehe..XD)

sekian....

0 comments:

Post a Comment