Friday, April 27, 2012

... after a long time... ^^*

fuh~sekian lama x menjenguk n update blog...
berdebu jak...ahahhaa...
pa2 pun,aku sangat3 hepy n besyukur byk3 kepada Allah S.W.T sebab praktikum fasa III dh tamat dengan jayanya...ahahhaa..XD
otak dah mula kurang kit serabut..
ujong minggu k relax2...
ehehe..
NO MORE "long rph" for next week n after that...keh3...( prasan...maka lak dh jd cikgu everyday ngadap benda ya...p yg simple2 gituu je la...ahahaha... bahagia3... =D )

seterusnya,,sejujurnya...aku x suka timeline kt fb...sengal...ahahhaa...
yg nyuroh aku dtg manas gk,, blog pun dh sama da pnyakit....eishhh....
"Blog with a new look...blablabla..."
HAMPEH DOE...
ahahahaa...
aku sik suka...sik suka...sik suka....aahaha..
mintak maaf bbyk bg sapa2 yg terasa...aku x bniat mengguris perasaan takorang...apa yg aku tauk,,aku pernah terguris tam fb....ahahah..sott~

new song for my blog... ^^* i hope u as a viewer enjoy listening to it....
cerita pasal lagu baru tok,, nya OST dr cgek drama yg aku tengah addict tgga time tok..
ROOFTOP PRINCE ^^*
aku sangat3 suka tgga micky yoochun ngn han ji min lam cita ya... cute and sweet couple... love them so much... =)
bagi sesapa yg lom tengok..aku suggest takorang tengok la...ehehehe..best...=D


http://pics.livejournal.com/nachan87/pic/00a0grqr
<3 ROOFTOP PRINCE... ^^*

0 comments:

Post a Comment