Monday, October 27, 2014

Bismillah...

- Selasa : 28102014 -

Alhamdulillah masih gik dbrik pluang utk hidup shingga aritok. Sekian lamak x jengok blog tok. Dah lbh dr 2 tahun. 2 tahun berlalu skejap jak. Sepanjang ya la aku mula bkhidmat sebagai guru sebenar di sebuah sekolah yg terletak di luar bandar Miri. Alhamdulillah, walaupun mcm2 cabaran, rintangan, susah senang lamak dah bekerja tok aku masih dapat bertahan & x mengalah. =')

Ya semua atas pertolongan Allah kat aku. Aku yakin setiap apa yg Allah brik pasti ada hikmah disebaliknya. =)

Sejujurnya, aku nang rindu bena ngan zaman belajar. Bena padah otai2 yg dah bekerja. Kelak mun dah kerja, kompom rindu balit zaman belajar. Yup! Aku memang setuju 100% kata dak nya ya.

Alhamdulillah, setakat tok dah 2 orang Geng Taman Langit dah ber 'house stair' . =D
InshaaAllah akan datang 2 orang gik. Yang 4 orang gik lom tauk bila (termasuk aku la ya...=P )
Mudahan segala urusan dipermudahkan oleh Allah dan sentiasa diberkati olehNya. Amin...

Seriously I miss Them (Sky Garden Princess) =')

1 comments:

liEza

luv u yang <3

Post a Comment