Thursday, November 10, 2011

...11 soalan spot...

...bismillah...

selepas membaca kisah2 blog kawan2,, jadi aku dengan beraninya membuat keputusan untuk menjawab 11 soalan dari CIK AYU MAWAR...SHEEDA SHII...N LIEZA NAOW..ehehe..
walaupun entry tok agak panjang,,sudi2 la membaca...ahaha...XD (bna ndak ka panjang..??)

worait...let's get it started...ehehe..

Few rules to be followed.So,these are the rules:
1.Post this rules
2.Write 11 things about yourself
3.Answer the question the tagger set for you

sory tak 3,,mek dpt ekot 3 rules ya jak...ehehe...cheongmal cheoseonghamnida... mntak maaf bbyk...^^* 

terus ke bhgn 2... 11 THINGS ABOUT ME....

wah~sgguh mencabar..yg tok apa yg ku prasan la..

1--> seorang hamba Allah..fissabilillah (di jalan Allah hingga hujung nyawa...insyaAllah)...sangat3 sayangkan famili,,bestfrens n kawan2 saya...^^*

2--> i'm totally obsess with korea....wuhoo..!! ^.^ 
kawan2 ku semua nang dah sedia tauk...ahahaha...
suatu hari kelak aku ingin jejakkan kaki kat bumi korea...amiiiinnnn... (time ya masih single n bekesempatan gerek ngan laki korea yg ensem(donghae ^^*)....ahahaa..jumpa suju,,beast,,infinite,,snsd n semua artis korea...ahahahha..berangan gik..)
hidup korea..!!taehamingeuk....!!
(boh bingung... i tetap anak jati Malaysia...=)) 

 3--> aku seorang yg simple tapi kadang2 bley jadi complicated...pa ya..?ku sendirik x phm...ahahaha..

4--> aku pencinta kaler KUNING...^^*
ahahaha...aku suka warna kuning...dalam idup aku mun xda warna kuning,,aku rasa x lengkap...ahaha..
(walaupun aku suka kuning,,aku x prnah k tudung warna kuning...ahahhaa..)
lupak padah...tambahan saat aher... aku suka nombor 3... aku sangat3 suka...ehehe..

5--> aku suka stuff warna putih...sebab ya,,mun dh da duit dikmpun yg byk lak,,aku mok semua barang ku warna putih + kuning...ehehe..awsome..!! ^^v 
e.g: handepon (ekot style org korea sebut...ahahha..),, laptop,, kereta,, barangan umah,, jam,, motosikal,, basikal,, wallet,, spect,, kasut,, n etc... ahahaha.. amiiinnnn... ^^*

6--> aku suka berangan...aku sangat suka keja ya...ahaha..aku suka n salu berangan begerek ngan artis korea...kah3....XD sottt kali kau ya nakkk..!! (bak kata kak lehotttt theeerh...) ahahah..

7--> nektok,,setiap ari aku akan mendownload di umah 'taman langit'... (sejak ada streamyx yg berkuasa dengan kelajuan sebanyak 4mbps...ahahaha..lawoooo...aku suka..XD)

8--> aku suka tetak, dancing n belagu kuat2...lagu yg ku suka nyanyi n menari...lagu korea...semua lagu korea yg ku suka...^^* 
lagu yg diaddict time tok--->> naekkeo haja...!! btd (scorpion move)... the boys (snsd) i luv it..!! ahahaha..XD
mun blagu jak xda menari...lagu omputeh...lagu ebagreen ka...lagu cina ngn hindi pun bley...tambah2 gik mun da geng dengan...ahahaha..mintak maaf kawan2 'taman langit' ... saya selalu membuat kekecohan di rumah... xpa,,mun saya xda,,kompom takorang sunyi...aahahhahaha..XD sungguh yakin...

9--> saya seorang yg pemalas + rajin...ehehe...susah mok diterangkan...rajin mendownload n up-to-date pasal artis korea...ahahhaa...malas ya banyak lak...x bait mun dipadah,, takut malu lak i..ahahaha..XD

10--> amik masa lamak mun mok menghasilkan satu ayat...kesian nak..bayangkan,,polah refleksi 1 atau 2 muka surat pun bley amik masa sejam mun xda orang nolong... taip blog tok pun dh amik masa sejam...ntah pa2 jak i tok...nang lambat...tapi x bmaksud hal lain i lambat...mun gosip2 tok cepat i..ahahaha..sott..

11--> saya suka melukis...saya sayang barang2 saya... saya pernah mok jadi pelukis... tapi x kesampaian... xpa..jadi cikgu klak pun bley jadi cikgu seni...ehehee..
saya suka matematik..sangat2 suka walaupun dah lamak tinggal n banyak lupak,,saya mok blaja balit matematik moden time pom 5 lok...ehehe..add math ..dipertimbangkan dulu...ahahha...
saya suka bahasa Arab n korea...bley sapa2 ajar saya...?ehehe...=D

 성공 ..!! (seong-gong..!! ) maksudnya..Berjaya...!! (bukan syarikat berjaya k...ahaha)


0 comments:

Post a Comment