Thursday, November 10, 2011

...answers for gadis manis...^^*

worait,,tok nya jawapan utk semua soalan anda 3 yang dihormati lagi disayangi...ehehe..
saya sangat terharu sebab anda semua sudi menge'tag' saya...ahahha..

1st ---> jawapan tuk cik ayu mawar ^^*

1~ my opinion bout u...
ktk sorg yg berani berpesen... kmk suka... ^^* ajar mek wak lak... ahaha..
ktk kiut n kmk suka english tak...superb..!! ajar mekkk..!! ehehe.. =D

2~ the best things happened on me last 3 months..
semestinya raya bersama famili tercinta...
dapat adiah dari anak murid tersayang sk rakyat bolhasan (walaupun daknya kadang2 buat saya marah n kecik ati tapi saya tetap sayangkan mereka...ehehe..)
asanya sambut bday kak nae...semua ada kat umah time ya...geng topeq...luv u all.. ^^*
g funfair...main ferris wheel ngn pirate ship...ohoho...best glak3...^0^
kenal ngan INFINITE.. i'm totally in love with them...ehehe...ni ndak,,sampei abis semua album dak nya sy dwnload...^^v kmk suka semua lagu daknya...wuhoo~~ ^^*

3~ org2 yg mbuat perubahan pada diri saya...
famili...geng topeq...my bestschoolmates...ipgkbl...infinite...artis korea...ahahhaa..XD

4~ sesuatu yg bley membuat sy ketawa walaupun masa ya saya menangis seperti hari ujan lebat disertai ngan nyaru...ahaha..
tok cara2 sy benti nangis...1st,,sy mesti mok dgr suara ahli keluarga saya dlm tepon especially my omma...saranghae...kompom kak ya saya benti nangis sebab saya kan perlu kaka ngn nya...mun sy nangis tauk nya lak,,malu la i...ehehe..sebabnya,,sy seorang yg jarang menangis...mun nya tauk,,takut saya mak saya bingung...uhuu...pas ya saya akan pikey balit,,idup tok mesti la ada suka duka...
seperti biasa,,kak ya tgga video korea yg superb lawak...
insyaAllah ketawa balit...ehehe..=D
(dah sy madah,,sy tok obsess ngn korea...ahahahha..sott~ ^^*)

5~ awk malas..??
ahahaha..sudah semestinya...tapi sometimes sy rajin tau...ehehee..=D

6~ movies yg diaddict time tok...
bley x mun mek tukar movie ke video...?ehehe..bley la ayu yg ayu...ehehee..
nektok,,setiap ari sy tgok video infinite...gik2 video dance rehearsal daknya...sy sgt3 suka tgok sebab pergerakan daknya semua menari nang sharp n synchronize...i luv it...^^*

7~ perkara yg sy buat time nebes...
beysanya,,sy akan tergisin2 kata org sarawak..maksudnya sengih3...ehehe...lam ati beristighfar banyak2 smbil selawat...ehehe..kak ya tgn sy mesti begegar2 tahap dewa kayangan...uhuu..

8~ last time sy nangis...
bila ya ow..?erm~time malam raya aji asanya sebab masa ya tiba2 asa indu ngan famili kt umah...sebab beysanya malam raya x kira raya puasa ka raya aji,,sy tolong mak masak2...ehehe..=D miss my usrati...uhuu..
then,,sy sedih sebab saya paling aher tauk yg bestfren paling rapat ngn sy sejak skul dolok dh g jepun...uhuu..sangat3 sedih ati sy time ya...bayangkan,,dh nk dekat sebulan nya kat cnun,,sy bok tauk...
mun awak,,sedih x..?uhuu..
tapi pas ya da nya kontek ngan saya balit lam fb...alhamdulillah...nektok sy dh x sedih sebab nya dah jelaskan kenak nya x dapat pdh ngan sy b4 tok...sy dh pun maafkan nya...sebab sy syg glak3 ngan nya.. i luv u nad... ^^*

9~ my spm result...
adoh3...malu siott...eehehe...p alhamdulillah wak la,,sy berjaya dapat 4A 4B 3C 1D...
yg kantoi 'cangkul' 7D ya,,fizik...ahahaaha..XD malu eyh,,keh3...

10~ seseorang dlm fikiran time tok...
bley x byk?? my famili...=) miss them much... x sabarnya mok balit... ehehe..

11~ are u taken..?
yes,,by donghae suju,,beast n infinite...ahahahah..XD
xdala...kmk msih single gituuu...ehehe..=D

성공 ..!! ^^*

sekian..harap ayu puas hati..bagi markah tinggi ow...ehehe..=D makseh...




2 comments:

monster29

kak dyg..weeeeee :D
maksehhh sbb buang masa utk jwb mek tok..hehe

doakan kwn ktk d jepon nun bait2 jak kak:D
ny sihat dh cukup buat kita nak?

dknaori 미스

ehehe...no hal ayu...=D
ya la,,kmk doakan nya sentiasa sihat..amin..
ehehe..
ktk wak..ehehe..=D

Post a Comment