Wednesday, September 21, 2011

....hari empat.....

~hari empat~
....favourite photo of ur bestfren...
cabaran tok agak rumit juak bagik aku...uwae?why?kenak? sebab aku da masalah kit...aku jenis yg x brapa minat n jarang2 bergambar..erm~ aku lebih suka 'nyenep'(bak kata org srwk..means take photo) org lain ...jadi x banyak gmbr aku dgn daknya..pa2 pun,,aku telah coba meng'upload' gambar yg ada n rompak dari kak edot a.k.a sheeda salleh...ahahahha...XD cheongmal kamsa hamnida unnie...saranghae...^^*

bok jak amik malam tok...celebrate bday kak nae... ^^* credit to kamera kak mimi n uploader kak nae...ehehe..


seowaneul malhaebwa...ehehe.. credit to miss SHEEDA SALLEH for this pic ...^^*

cover album hot gengtopeq ... perasan! ahahha..XD credit to MISS SHEEDA SALLEH ..

this one also one of my fav pic with my bff... asa cover album jak... "Dapatkan album GeNGTOPeQ di pasaran sekarang juga..." 
ahahahhaha..XD

my best classmates n schoolmates..luv n miz u all...yg miak 2 org ya adik kawan saya...ehehe..

i miss this moment...syg peach xda masa ya...uhuu..miz u all.. ^^*
alhamdulillah...fuh~dah siap...nang lamak ku becarik gmbr..makseh byk2 kt miss SHEEDA SALLEH atas gmbr2 yg ditagged kt i di fb...mun x,,sakit jiwa raga i,,cney nak carik gmbr ta muo2...uhuu..segala kenangan bersama geng topeq n geng schoolmate akan ku semat di hati dan tetap kukuh diingatan...insyaAllah...
SARANGHAEYO ^^*

0 comments:

Post a Comment