Sunday, September 18, 2011

...wah2..cabaran 30 hari yaaa..bismillahirrahmanirrahim...^^*

~hari 1~
...favourite song a.k.a lagu kegemaran...

erm~bila terima cabaran tok,,aku alu gelisah,,ni ndak nya,,banyak lak lagu disuka...gik2 lagu korea...ahaha..XD
setelah dipikey dengan semasak-masaknya (bukan mantak), aku pilih lagu tok ...

U  by SUPER JUNIOR ... ^^*

 

reason? (kenak?kenapa?why?uwae?limaza?)
sebabnya dari daknya aku mula suka gilak2 ngan kpop...since 2007....ku tauk yg aku agak terlambat (out-of-date) ckit p ku tetap puas ati dapat kenal ngan dak nya (cam kawan rapat jak bunyi)..ehehe..lepas kenal ngan suju,,alu la banyak kumpulan kpop ku mula kenal...ehehe..
yg sebenarnya, sejak tahun 2002 gik, aku merupakan salah seorang daripada 'kipas-susah-mati' korean entertainment..x kesah la drama or movie, songs, actors n actress,semua aku suka...yuhoo~
ehehe..sory bebena la bagi sapa2 yg menyampah ngan apa yg ku luahkan tok,aku x kesah..yg penting aku x ngaco takorg...=P (cheyh,,kununnya..ahaha..)

lirik?maksud lagu?carik dikmpun k google search...sekarang internet hanya di hujung hari...selamat mencuba dan semoga berjaya...keh3..sekian, terima kasih...^^*

0 comments:

Post a Comment