Friday, September 23, 2011

....hari tujuh....

~hari tujuh~
....A photo of an animal you'd love to keep as a pet....

alhamdulillah...sudah tiba hari ke tujuh beta menjalani cabaran 30 hari ini...ehehe..
wokey, cita pasal binatang...sejujurnya, aku x dapat mok decide 1 jak yg ku mok..uhuu..
sebab banyak binatang aku mok inang... (nang lobo..ahaha..XD)
tok listnya;
serigala, panda, burung hantu putih, n anak harimau/singa...
banyak x? ahahaha...
kebanyakan binatang ya berbulu...ehehe..
kalau impian aku tok tercapai, alhamdulillah rezeki dari Allah...=)
aku ingin gilak mok pegang semua binatang yg aku list kt atas ya...insyaAllah mun da rezeki...
amin.... ^^*

serigala ye tuan puan...bukan asuk a.k.a anjing/dog..

serigala ensem... i luv u... ahahha..XD

my mr. panda yg kiuttt... ^^*

mr n mrs panda...=)

white owl... ensem eyh... =D

burung hantu putih yg macho... ehee... >_<

anak rimau yg comel... ^^*

anak rimau lagi... =))

anak singa..bukan rimau k...

anak singa yg kiut miut...ehehe..

mintak maaf kawan2...disebabkan telampau excited banyak juak binatang yg aku sa mok pelihara...ehehe..
 i'm done..! ^^* 

0 comments:

Post a Comment